10:00h - 10:45h
Múltiplo ha implementat el seu mòdul d’intel·ligència artificial PLai Related Products a l’ecommerce de Lola Casademunt amb l’objectiu de millorar l’experiència de compra i optimitzar els processos interns mitjançant l’automatització de les recomanacions de productes.
La solució es basa en models multimodals capaços d’analitzar imatges i identificar automàticament els articles que apareixen a les fotografies —peces de roba, accessoris o calçat—. A partir d’aquesta anàlisi, el sistema genera suggeriments personalitzats de total look, up selling i cross selling, augmentant la rellevància de les recomanacions per a l’usuari final.
Aquesta tecnologia redueix significativament l’esforç manual dels equips, permet escalar fàcilment la gestió de milers de productes i contribueix a una experiència de compra més fluida i coherent. A més, el mòdul facilita la generació de descripcions de producte optimitzades per a SEO, alineades amb el to de la marca, així com la seva traducció a diferents idiomes.
Amb aquesta implementació, Lola Casademunt reforça la seva aposta per la innovació digital, millorant la conversió de l’ecommerce i oferint una experiència de compra més rica, intuïtiva i personalitzada.
18 desembre 2025
EL CLÚSTER CATALÀ DE LA MODA TANCA L’ANY AMB UN TALENT SHOW I NOVA IDENTITAT VISUAL
1 desembre 2025
MODACC I WORLDPANEL BY NUMERATOR PRESENTEN EL PANELL DE CONSUM DE MODA DEL TERCER TRIMESTRE DE 2025.
28 novembre 2025
El 26 i 27 de novembre va tenir lloc a l’Igualada Fashion Lab la reunió de llançament del projecte europeu MATRIX (Mediterranean Pathway for Circular Textiles), finançat pel programa Interreg NEXT MED i integrat per socis d’Espanya, Itàlia, Tunísia, Egipte, Palestina i Turquia.